Thursday 4 June 2009

מיליון כרטיסי ברכה במלאי- ואף אחד לא לחתונה



או לפחות אף אחד שאני גאה בו. אז ישבתי לכרטיס ממש מהיר- לפי סקיצת השבוע של

MOJO MONDAY

בעצם הגעתי לתובנה שכל הסקיצות כמעט אותו דבר. יש בסיס ויש נייר מעל ויש איזה עיגול- אליפסה-

ריבוע- מלבן, אפשר מסולסל, אפשר חלק ותמונה (בדרך כלל זו חותמת צבועה, אבל אני דווקא מתחברת

לקישוטים שלא מנייר) וכיתוב של ברכה וחיבור של סרטים- סרטי נייר

אין פה JOURNALING משמעותי כמו בדפי אלבום, ואין מחשבה של חיבור תוכן עם תמונות ושטח

של כרטיס כל כך מוגבל שלא ניתן לשלב יותר מידי ניירות או צורות.

אז כעת זה לוקח לי 20 דקות וגם זה כולל חיבור אקדח חם ואיסוף שאריות.

כרטיס זה נעשה על בסיס כרטיס מוכן מאד איכותי- יש לי עוד כמה כאלה, שבעצם היה מיועד

לצבעי מים, אבל לא היה לי זמן לחתוך, אז השתמשתי בו. ניירות רקע הם נייר שחור - לבן של דודלבאג

- שכבר השתמשתי בו קודם מספר פעמים, פס מנייר PAINTABLE של PRIMA, סרט ריק רק עבה, כמה חיתוכים במכונת חיתוך של נייר מנצנץ של DCWV, פרח מחנות של כלים חד פעמיים וחותמת

חתן- כלה מקסימה של INKADINKADO שהחתמתי בדיו פיגמנטי ועשיתי לה אמבוסינג עם אבקה

שקופה ואקדח חום. הדבר שלקח זמן רב ביותר הייתה גזירה של החותמות, כל יתר הקונסטרוקציה

לקחה בקושי רבע שעה, כולל חיתוך ולא כולל איסוף הזבל.

וכעת קשה לי להיפרד מכרטיס זה- אבל הוא הולך לבן של העוזרת הנאמנה שלי(כבר הייתי אצלה ב 3 חתונות וזו הרביעית ולא האחרונה. ) בתקווה שזוג צעיר זה יעריך את ההשקעה.

2 comments:

Einat's Art World said...

כרטיס מקסים לחתן כלה. {בקרוב חתונה של הבן שלי}

Unknown said...

The black and silver are lovely and I simply cant stop looking at the little bits of pink. What great accents!

Popular Posts