Monday 18 May 2009

ומשהו קטן וטוב..

כמעט כמו בסלקום. שתי עבודות שלי התקבלו לתחרות חודש מאי של חברת PRIMA
על מנת לראות אותן שם- אם כי ראיתן כבר פה- צריך ללחוץ
" CONTESTS" וחודש מאי.
ועבודה נוספת התקבלה לגלריה קבועה- גם שם צריך ללחוץ על " גלריה" זו שמעל
" תחרות" ועל חודש מאי.
אני די גאה בעצמי- כיוון שזה לא אוטומטי, DT של פרימה בודק את העבודות
ולא כל עבודה מתקבלת, כבר ניסיתי פעמיים בחיי, ורק כעת זה הצליח לי.
זה לא שאני אזכה במשהו- יש שם עבודות סוף הדרך, אבל זו לפחות ההתחלה.
העיקר הבנתי את הפואנטה- זה צריך להיות אמריקאי בטירוף ולעמוד בחמשת בככלים של SCRAPBOOKING- רקע, תמונה, כותרת, כיתוב וקישוטים. הם לא מקבלים את החיפוף הישראלי של
לפעמים ללא כותרת, כמעט ללא כיתובים ועם ממש מעט קישוטים..כמובן שבמקרה של תחרות מטעם חברה זו או אחרת זה חייב לכלול כמות מכובדת של מוצרי חברה זו, אבל עם פרימה זה קל- כי אני שרופה על הנייר שלהם, מתה על הפרחים השונים וכעת מתחילה לפזול גם לכיוון קריסטלים משובחים ביותר, אם כי ממש לא זולים.
עבודה נוספת שלי הועלתה בבלוג של WHITE WITH 1- ממש ליד עבודתה של פיית המרציפן שלנו- שתי נציגות מישראל באותו אתגר- מכובד ביותר..
ועבודה נוספת שלי הועלתה לאתגר של A2ZSCRAPLETS ממש ליד עבודתה של לימור דוד שלנו וגם עבודתה של פיית המרציפן שם, בפוסט קודם. שוב כבוד לישראליות.
זה סוף החדשות..
מחר- שני כרטיסי ברכה (אני, כרטיסי ברכה?) שעשיתי לעוד שני אתגרי חו"ל.
בינתיים צבעו לי את רוב הבית והייתי גם עוזרת בית של עצמי למשך שלושה ימים וחצי..
וכמו שאתם רואים עדיין לא למדתי לישון כמו בן אדם נורמלי..

1 comment:

Chen R. said...

כל הכבוד על העבודות שנכנסו לאתגרים - הן נהדרות!

Popular Posts